novyda.reismee.nl

Lovina dag 1

Zo....een beetje bijgeslapen de 1ste nacht op Bali. Laat opgestaan en besloten om het vandaag nog rustig aan te doen.

We hebben de fietsen van de accommodatie gebruikt en hebben 12 km gefietst, naar Lovina Beach. Jeetje, wat ontzettend druk met auto’s en scooters....nu waren het ook geen binnenweggetjes die we genomen hebben...dat zal ongetwijfeld schelen.

Het is overal heel erg stil. Bij Lovina Beach wat gezellige winkeltjes en restaurantjes, maar het is niet heel groot. Het strand is van zwart zand. Er liggen een hoop van die typisch Balinese bootjes op het strand wat het een kleurrijk plaatje maakt.

De mensen zijn zo ontzettend vriendelijkhier. Willen met je op de foto, zijn geïnteresseerd in waar je vandaan komt en hoe lang je op Bali blijft, en maken allemaal graag een praatje. Natuurlijk zijn er ook die je aanspreken om excursies, prullaria etc te verkopen, of proberen je de warung in te praten....maar heee, dat snap ik wel, ze leven vnl van de toerist!

Over warung (klein familie restaurant) gesproken, er zit hier een hele goede in de buurt.....die gaan we vanavond uit proberen.