novyda.reismee.nl

De accommodatie Lovina

Kelapa Lovina Beach Villa. Het ligt vrij afgelegen, maar dat is precies wat we zoeken voor de start van de vakantie. Slecht 5 huisjes en een heerlijk zwembad waaruit je zo over zee kijkt en een zeer verzorgde tuin. De kamer is goed en lekker schoon, het bed is breed en ligt prima! De badkamer is deels open. Heerlijk om zo te douchen terwijl je de krekels hoort!

Het strand is niet veel, smal en zwart, rommelig zand. Bij de accommodatie lopen gezellig wat (hele mooie) katten rond en verder is het er zoooo rustig! Het eten is prima, dus in principe hoef je niet weg s’avonds. Maar.....slecht 300m verderop zit een heerlijke Warung (Warung Bambu Pemaron)....dat is echt een aanrader!  De 1ste keer dat we daar aten werden we ook gelijk getrakteerd op traditionele Balinese dans.

Corrie.

Wat een mooie start. Klinkt veelbelovend. En ja die Balinese dansen zullen vaak terugkomen. Ik vond het een kleurig geheel. Prachtige vrouwen....ik hoor nog de bijbehorende gamelan.