novyda.reismee.nl

De accommodatie Ubud

Byasa in Ubud is nog een vrij nieuw complex, ook kleinschalig...maar 9 kamers. Bij het inchecken krijg je direct een telefoon (kleiner dan mn iphone). Als je iets wilt, je hoeft maar te bellen en ze brengen het. Ben je verdwaalt, je hoeft maar te bellen en ze halen je op.....wat een service!

De kamer ziet er prima uit, lekker breed bed! Uitzicht over de rijstvelden en ook weer een heerlijk zwembad. We hebben een breed balkon (3e verdieping) dus een mooi uitzicht.

Roberta

Ik lees jullie reisverslag met veel plezier. Wat hebben jullie al veel gedaan in die paar dagen. Nu in Ubud, een geweldig stadje. Misschien een tip bij het hotel Ubud Hanging Gardens kan je een dagpas kopen voor de infinity pool. Een geweldig zwembad wat lijkt op te gaan in de natuur met fantastisch uitzicht over het het landschap en slingerende apen vlakbij. Groeten en geniet ervan.

Corrie

En zo gaat jullie avontuur verder. De mensen vertellen inderdaad graag over hun Bali. Leuk zo,n privé gids die jullie uitleg geeft over van alles. Fijn deze blog......want aan het eind v d vakantie ben je een hoop vergeten. Zoveel indrukken dus leuk om thuis nog eens na te lezen. Kijk uit op de scooter he.........en geniet verder. Xx

Yvon

Hoi Roberta en Corrie...ja, die Hanging Gardens gaan we misschien wel doen Roberta. En Corrie, we zijn heeel voorzichtig op de scooter?