novyda.reismee.nl

Sanur dag 1

Na gisteravond heerlijk Indiaas gegeten te hebben, werden we vanochtend wakker met een heerlijk zonnetje??. Na wat drukke scooterdagen besloten om in Sanur geen scooter te huren maar gewoon lekker strandvakantie te vieren. En dat kan hier prima.

Er loopt een lange wandel boulevard langs het strand die we eerst een stuk hebben afgelopen. Even wezen kijken waar de ferry vertrekt naar het eiland Lembongang waar we de 22ste naar toe gaan. Ziet er veelbelovend uit....korte broek maar aan want een pier is er niet dus door het water naar de boot. Koffers worden op de hoofden van dragers aan boord gehesen.

Heerlijk geluncht tussen de middag en de rest van de middag op het strand doorgebracht.

In de avond, na eerst even de jurk van Meghan bekeken te hebben?, de hoofdstraat afgelopen. Dat is echt heel gezellig. Veel winkeltjes en restaurantjes met overal veel live muziek. Ook in het restaurantje waar wij zaten was een duo (man en vrouw, bongo en gitaar), die heerlijke muziek speelden. We hebben lekker meegezongen.....Sweet Caroline ???Roberta.....

Was een heerlijke dag vandaag!

Corrie

O dat klinkt bekend. Sanur.....daar verbleven wij. Het straatje........nog nooit zo lekker gegeten op een vakantie. En ja.....die live music. Dat maakt het helemaal compleet. Over Lembongang weet ik niets maar ik zag iets voorbij komen op fb. Ze gaven tips voor dat eiland. Ik zal eens ff kijken.......maar jij zal vast al het 1 en ander weten. Voorlopig ff in Sanur genieten. En af en toe dat dagje strand is heerlijk. Ik reis weer lekker mee hier vanuit Dordrecht. Gr en njoy ??

Roberta

Sweet caroline, ja dat brengt mooie herinneringen maar ook heftige naar boven. Neil is ook over de hele wereld bekend☺️☺️Ik geniet van jullie verhalen. Enjoy?

Yvon Yvonne

Hee Cor, hoe heette het hotel waar jullie zaten?