novyda.reismee.nl

De accommodatie Uluwatu

We verblijven vier nachten in Renaissance Bali Uluwatu. Het is een gloednieuw hotel en ligt op een heuvel, midden op het schiereiland wat het zuidelijkste stukje van Bali is. Het staat hier bekend om de enorme hoge kliffen.

We hebben een mooie design kamer met dito badkamer! Van alle gemakken voorzien. Het zwembadgedeelte is echt groot en er is ook een supermooie fitness...kan Ad vast weer een beetje wennen.

De menukaart van het restaurant voor zowel ontbijt, lunch als diner ziet er veelbelovend uit. We hoeven dus niet op zoek naar iets in de buurt als we dat niet willen.

En fox sport!!.....dus nu (bij ons is het 9 uur s’avonds).....ff lekker GP kijken....niet naar Max, want dat is een fiasco.


Reacties

Reacties

Roberta

Niet te geloven dat jullie alweer op de laatste bestemming zijn gearriveerd. Ik geniet elke dag van jullie verhalen en foto’s. Bali heeft mijn hart jaren geleden al gestolen maar zo te lezen ook dat van jullie. Geniet nog lekker van de laatste dagen.?

Corrie

Het waren weer avontuurlijke dagen voor jullie. Ik heb weer gezellig mee gelezen en de foto,s bekeken. Ben jij dat met die gewaagde atletische sprong naar de zee? ? En nu .....terwijl het hier 10 uur in de ochtend is........en ik nu al wegdrijf......pppppfffff......tropisch warm en benauwd.. ......zo lees je ook hier. Maar jullie nu genieten van de laatste bestemming. Ziet er prachtig uit. Mooi om daar mee af te sluiten en ook hier de omgeving te verkennen. Geniet ervan. ?? Gr uit Dordrecht. Xc

Yvon

Ik snap je nu helemaal Roberta....Bali is great. En nee Cor.....zo’n sprong durf ik echt niet (meer...?) xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!