novyda.reismee.nl

Uluwatu dag 1

Vandaag niet veel te schrijven want we hebben niet veel gedaan. Nou ja...gisteravond bleek de wasbak in onze kamer aan de onderkant te lekken.....toch maar even melding van gemaakt deze morgen bij de frontoffice. Die schrokken daar zo van dat we direct een upgrade kregen naar een juniorsuite....mits we dat wilden althans.....Nou, dat wilden we wel....haha!

Dus wel weer even verhuizen....maar de kamer is mooier, groter, lopen zo naar het zwembad.....nee, zo’n lekkage is niet altijd vervelend....en we mogen ook nog op onze kamer blijven totdat we naar het vliegveld gaan donderdag....we vliegen s’avonds om 8 uur!

Het eerste ontbijt hier was geweldig. Morgen trekken we daar wat langer tijd voor uit want er is echt alles wat je kan bedenken. Ter plekke live cooking voor ontbijt is leuk om te zien, maar dat ze s’morgen vroeg ook al het ontbijt servies zitten te pottenbakken, heb ik nog nooit ergens gezien....hier doen ze dat dus gewoon.

Na het ontbijt hebben we een scooter gehuurd en dat was wel weer even wennen om op gewoon asfalt te rijden en met een helm op. Een kort rondje gedaan om de buurt te verkennenen toen terug naar ons heerlijke zwembad om lekker te luieren. Ook nog een bezoek aan de Spa gebracht.....heerlijk.

S’avonds met een goed glas wijn gedineerd in het hotel. Morgen gaan we vroeg met de scooter op pad.