novyda.reismee.nl

2023 27-28 maart gearriveerd

Gearriveerd! Maandagmiddag redelijk vroeg met de trein naar Schiphol gegaan. Je weet het tegenwoordig niet heā€¦met de drukte! Maar appeltje eitje en om 16.15 zaten we in de previumlounge met bubbels en garnalenkroketjes. Thanx Suus en GJ!

Met een halfuurtje vertraging het vliegtuig ingegaan. Prima stoelen met veel beenruimteā€¦top! O.a Elvis the movie gekeken en wat geslapen (met een tabletje?)

Even lekker uit het toestel voor 1,5 uur in Singapore en toen door naar Denpasar. Alles op tijd. Alle formaliteiten op de luchthaven doorlopen, even wat stagnatie met een e-bonnetje voor customs maar ook dat station gepasseerd.

Nu in het hotel op de luchthaven met een verfrissend biertje en dan slapen. Morgen naar Canggu!

Mariesja

Dat klinkt allemaal heel voorspoedig, ben zo benieuwd naar jullie avonturen . Leuk om mee te mogen lezen / leven ?

Dicky en Koos

Natuurlijk gaan we jullie volgen,althans, tot vrijdag. Wij vliegen vrijdag en zaterdag gaan we varen. Voor zover het kan, leven we met jullie mee. Geniet!!??

Karin

Ik volg jullie. Fijn te lezen dat jullie goed zijn ā€˜gelandā€™.
Ik kijk uit naar het volgende verslag.?

Corrie

Dat klinkt niet verkeerd. En voor die prijs kan je je bordje vol scheppen en je glas vullen.