novyda.reismee.nl

2023 18 april Candidasa

Zo Dat was dus een stranddag. We zijn naar Virgin Beach gescooterd, dat moet een van de mooiste stranden van Bali zijn, en dat was het ook!

Weer een hele mooie weg er naar toe met onderweg weer prachtige vergezichten. We zijn beide erg onder de indruk van dit mooie deel van Bali, het Oosten dus.

Een strand met restaurantjes, ligbedjes, bootjes en geel zand. Je kan er , zoals wij, naar toe scooteren of vanaf Candidasa je met een bootje laten brengen.

De branding is heftig, maar gelukkig geen stroming naar zee terug dus veilig om te zwemmen. Maar leuker om je in het water tegen de golven aan te beuken. 2 keer mn bikinibroekje op mn enkels! En toen echt helemaal over de kop in een andere grote golf. Toen vond ik t wel genoeg! En nadat Ad op zn heup was gekwakt door een grotegolf, hij ook!

Lekker op t bedje blijven kijken naar de capriolen van andere badgasten.

De branding kwam soms zo ver dat t onder de strandbedjes doorging.

Dit was onze laatste dag in Candidasa en absoluut geen spijt dat we deze plek gekozen hebben. De scooter is ingeleverd en dat was ws de laatste deze vakantie.