novyda.reismee.nl

2023 30 maart Canggu

Canggu, wat is het druk hier!

Scooters overal en het gaat heel de dag en nacht door. Het bericht in de Nederlandse kranten dat scooters niet meer door toeristen gehuurd mogen worden, is hier nog niet echt doorgedrongen?Wij huren er dus ook 1! Wel volgens de regels natuurlijk, met helm, bedekkend gekleed, geen drank en met internationaal rijbewijs!

We scooteren gewoon een beetje in de omgeving rond om ons een beetje te oriënteren, rijden vaak verkeerd maar uiteindelijk toch niet verdwaald!

Poosje luieren en lezen bij zwembad en dan op naar een heerlijke Balinese massage!

Alle weerapps gaven aan dat het in de ochtend zou miezeren en in de middag flink zou regenen. Niets is minder waar. Heel veel zon en wat lichte sluier bewolking. Ad zijn handen zijn dan ook al aardig rood van het scooteren.

Smaken te over hier in Canggu. Deze avond restaurant Lazi, a taste of Beirut, uitgeprobeerd! Was verrassend heerlijk. En met live muziek, goede afsluiting van de dag. We hebben maar wel taxi heen en terug genomen. Met daglicht je weg niet kunnen vinden is okay….maar in t donker…

Corrie

Lekker hoor scooteren....kris kras door het gekrioel. Maar gelukkig met helm.
En zolang Ad zijn broek niet laat zakken op z,n enkels bij een heilige berg (zoals ik vanmorgen las in de krant van een Rus) zal alles goedkomen. Xx

Yvon

Haha Cor, t zal niet gebeuren!

Cees

Ja leuk dat scooteren in de omgeving