novyda.reismee.nl

2023 30 maart en 1 april Canggu

Gister echt een lazy vakantiedag. Allebei slecht geslapen dus pas heel laat gaan ontbijten. Daarna heerlijk liggen lezen bij het zwembad….en natuurlijk wat baantjes gezwommen!

In de middag wat rondgelopen hier in Canggu en bij een strandtent de capriolen van de surfers bekeken…onder t genot van ern kokosnootsapje en biertje.

In de avond Italiaans gegeten, was echt heerlijk!

De ochtend weer bij t zwembad doorgebracht waar we getrakteerd werden op allemaal lekkere hapjes. De accomodatie bestaat 1 jaar en dat vieren ze uitbundig.

In de middag naar de tempel Tanah Lot gescooterd, zo’n 12 km verderop. Pura Tanah Lot is de drukst bezochte toeristische trekpleister op Bali…moeten we dus gezien hebben! De tempel ligt op een rots in zee en soms kan je er bij laag water naar toe lopen. Wij hadden hoog water.

De zonsondergang schijnt prachtige beelden te geven en is dan ook een oerwoud aan statieven voor fototoestellen. Wij hebben daar niet op gewacht. Het scooteren in de drukte hier overdag is nog te doen, maar na zonsondergang zoeken we het niet op!

S’avonds bij een trendy tent Penny Lane hamburger gegeten. Het stikt hier echt van de leuke restaurantjes en trendy barretjes!

Leo

Zonsondergang Tanah Lot kan betoverend zijn hoor