novyda.reismee.nl

2023 3 april van Canggu naar Pemuteran

Vanmorgen vroeg door Ketut Giri opgehaald. Een balinees die transfers en dagtochten regelt….en Nederlands spreekt!

Het is 3,5 uur rijden naar onze volgende accomodatie, dus zou het zonde zjn als je er geen dagtocht van maakt. Hij is ook nog eens goedkoper dan de reguliere taxi. En onderweg vertelt hij heel veel over het Balinese leven.

Na een poos gereden te hebben zijn we gearriveerd bij Jatiluwih Ricefields, de grootste en mooiste van Bali. Staat ook op de Unesco lijst. We hebben ern wandeling door de ricefields gemaakt..prachtig!!

Toen weer flink de bergen door gereden, langs de 3 meren tot we bij de Munduk waterval aankwamen. Daar naar de waterval gelopen en dat was best pittig. Nou is mn conditie ook niet om over naar huis te schrijven, maar het was zooo de moeite waard!

Toen nog anderhalf uur moeten rijden om in Pemuteran te komen, noord/west Bali. Ingecheckt, uitgecheckt en ergens anders weer ingecheckt. De geboekte accomodatie voldeed niet aan onze verwachting. Dan zijn we heel makkelijk en aan het strand een betere accomodatie gevonden.

Nu lekker chill in onze bungalow!

Sylvia

Ook jullie zijn een prachtige reis aan het maken, die natuur, fantastisch. Ik ben wel blij dat jullie de stad hebben verlaten want achterop de scooter bij Ad meereizen in die drukte is toch een beetje scary ? Heel veel plezier en als wij thuis zijn gaan we gewoon verder met reizen, maar dan op Balie ?

Yvon Yvonne

???? maar jullie nog niet thuis, nog even genieten van de laatste miles en dan Las Vegas!