novyda.reismee.nl

2023 8 april Lovina

Wat een heerlijke dag! Na een lekker ontbijt werd onze scooter afgeleverd.

Dus dat betekent er op uit.

Lovina en omstreken is op de hoofdweg qua verkeer redelijk druk, maar een fractie van wat het in Canggu was.

Maar zodra je van de hoofdweg af bentis het rustig en vooral zo ontzettend mooi en zo groen overal. En kom je vanalles tegen. Afgeladen fietsen, overvolle karretjes en groepen schoolkinderen…allemaal in uniform!

We zijn naar de Banjar Holy Hot Spring gereden en daar enige tijd doorgebracht. Nu maar eens ervaren of dat holy water wat doet! Ondanks dat het een toeristische spot is, was het er heel erg rustig.

Zoals bij bijna alle toeristische highlites hier op Bali moet je meestal eerst langs allemaal kraampjes waar ze je sarong’s, jurken, kimono’s e.d. proberen te verkopen. Ook dus bij de Hot Spring. De concurrentie is hier echt heel groot, zo kraam na kraam.

Nog een poosje relaxen bij het zwembad en s’avonds weer heerlijk Indonesisch gegeten!

En voor alle lezers, ook niet lezers natuurlijk, vrolijk en fijn Pasen.