novyda.reismee.nl

2023 10 april van Lovina naar Ubud

Vanmorgen weer het beetje bagage wat we bij ons hebben in de cabin cases gedaan en toen gewacht op Ketut Giri, onze chauffeur.

Hij was weer een kwartier voor de afgesproken tijd bij ons complex.

Zo prettig om hem weer te zien en gedurende de 2,5 uur van Lovina naar Ubud weer vanalles over Bali te horen…en dat in het Nederlands. Echt knap van hem.

Wat vertelt hij dan zoal, nou o.a. dat voetbal sport nummer 1 is op Bali, gevolgd door badminton en volleybal.

Dat ze het huwelijk zien als een paar schoenen. Ze zijn niet gelijk, maar gaan wel samen naar hetzelfde doel. En is er 1 versleten, dan past de ander zich daarop aan. Mooi toch!

De rit was weer prachtig, groen en vol bochten, en om 14 uur aangekomen in onze accomodatie in Ubud.

Mooie ruime en koele kamer, vlak bij het zwembad. Top dus!

De accomodatie ligt heerlijk centraal, we lopen zo naar het centrum. Ook het aanbod van de restaurants is hier vele malen groter dan in Lovina. Dus vanavond hebben we voor Indian Streetfood gekozen bij ‘Chai of the Tiger’..alleen al de naam is top. En het eten, verrukkelijk!!