novyda.reismee.nl

De reis en start op Bali

We’ve arrived! Om 15.30 uur local time zijn we ingecheckt in Pemaron (Lovina). Na een 1ste vlucht van 12 uur Amsterdam-Singapore, een 2e vlucht van 2,5 uur van Singapore naar Denpasar. Gevolgd door een autorit van 3.15 uur, dwars het eiland over. Pffff....wat n reis! Na 2x business class gevlogen te hebben was het wel weer even afzien in de economy class. Maar het was prima te doen, tevreden over Singapore Airlines! Ook toevallig dat er een collega van met in het toestel naar Singapore zat, alleen gaat zij door naar Vietnam.

Door de rit over het eiland, van zuid naar noord, hebben we al een mooie indruk gekregen van het eiland. Heel druk met auto,s en scooters...wat wel wat minder werd toen we Denpasar achter ons lieten. Al hier en daar rijstvelden gezien. Door de bergen met toch flinke haarspeldbochten en langs het mooie Tamblinganmeer. En onderweg al meer apen gezien dan honden.

De accommodatie ligt in Pemaron, pal aan het strand. Het bestaat uit maar 5 huisjes, daarvan zijn er nu maar 2 bezet. Het is echt nog laag seizoen hier.

Het diner s’avonds was heerlijk.....tafeltje aan zee, voeten bijna in het water....en als achtergrondmuziek de branding.....hoe goed kan je het hebben.

Corrie

Ppppfffff......wat een reis he. Je moet er wat voor over hebben, maar dan krijg je ook wat. Eenmaal een paar dagen daar ben je de reis weer vergeten en ben je in een totaal andere wereld.