novyda.reismee.nl

2023 22 en 23 april Sanur

De 2 laatste volledige dagen Sanur. Dit plaatsje blijft toch DE badplaats van ( naar onze mening dan) Bali.

Een overdaad aan leuke restaurantjes, warungs(lokaal Indonesisch eethuis), winkels en barretjes.

Langs het strand loopt een hele lange wandelpromenade waarop wordt gefietst, gewandeld en gezeten.

Veel terrasje, marktkraampjes, plekjes om een massage te krijgen en natuurlijk veel plaatsen met strandbedjes en parasols.

Er is hier best een groot verschil tussen eb en vloed. Het strand is op zn mooist bij vloed. Bij ons is dat in de ochtend.

Vandaag hebben we een strandbedje gehuurd en er een easy stranddag van gemaakt! De temperatuur van het zeewater is prima.

Terug in de accomodatie bij de KLM ingecheckt voor de terugvlucht morgen (24/4).Boardingpassen in de wallet, vertrektijd 20.35. En als t dan op tijd gaat zijn we dinsdagmorgen rond 8uur weer in Nederland.

En dan zit het erop. Hebben we weer veel herinneringen gemaakt en erg genoten. Van het eiland, van de mensen, van het eten! Behalve van de muggen. Dat was nu echt bizar veel. En ondanks de DEET, allebei veel gestoken. En Ad wel zeker voor 98% Dengue opgelopen.

Iedereen bedankt voor het lezen en de reacties. Op naar een volgende reis!

Corrie

Leuk verhaal. Sanur ja.....is leuk......maar jakkes Ad Dengue...dat is niet fijn. Mag hij wel vliegen dan? Hoop dat hij zich niet al te beroerd voelt. Goede vlucht....en thuis nagenieten van mooie herinneringen.....dat is zo fijn........liefs van ons en tz. Xx

Yvon Yvonne

Ja hoor Cor, vliegen geen probleem. De klachten zijn nu mild.

Sylvia

Bedankt voor jullie heerlijke reisverhalen. Een hele goede en rustige terugvlucht gewenst en hopelijk niet al te veel last van de Dengue verschijnselen.

Mariesja

Leuk dat ik beetje kon meegenieten , ik wens jullie n goede terugreis ?

Klarijke

Het was ook heel leuk om je reisverslag te lezen, en de foto's te bekijken.
Wel balen voor Ad!!!!
Ik hoop, dat jullie op tijd thuis zijn, en dat Ad tijdens de reis niet te veel last heeft gehad.
We bellen snel. Xxx