novyda.reismee.nl

Sanur dag 2

Weer een relatief rustige dag vandaag. Fietsen gehuurd en het hele strandpad afgefiets, nadat we eerst onze boottickets voor Lembongang geboekt en betaald hebben. Mooi geregeld allemaal...ze halen ons op bij het hotel waar we nu zitten, varen ons over en brengen ons op Lembongang naar de accommodatie aldaar...halen ons daar ook weer op en na de boot brengen ze ons naar Uluwatu...onze laatste bestemming. Geen omkijken dus meer naar vervoer.

De fietstocht was heerlijk....Sanur is echt een hele leuke plaats om te zijn. Het is er rustig, veel restaurantjes, winkeltjes, massage salons langs het strand. Het strand is ook op de meeste plaatsen mooi. Er is wel een groot verschil tussen eb en vloed. Bij een deel van het strand zijn heel veel kite surfers bezig en dat is heel leuk om te zien.

Omdat het zondag is vandaag, waren er ook veel locals op het strand....lekker genieten van de vrije tijd.

En het is gelukt...we hebben een magneet waarop Sanur staat....en omdat het zo’n creatief mannetje was, heeft hij er voor ons 1 gemaakt waar hij Ubud op geschreven heeft...want die miste we nog in onze collectie!

In de avond eerst langs het strand gelopen om evt daar een hapje te eten, maar het is dan aan die kant echt uitgestorven. Dat komt ws omdat er in de avond veel wind staat (althans toen wij er waren). Maar in de hoofdstraat is het gelukkig gezellg druk dus een hapje gegeten in een gezellige warung....en alweer heerlijk eten!