novyda.reismee.nl

Sanur dag 3

Zwembad, Strand, strand, lunch, zwembad, zwembad....dat was een beetje de dagindeling vandaag. In de middag betrok het wat en was er zelfs een tropisch buitje. Mooie tijd voor een bodymassage....en dan ben je na een uur weer heerlijk gekneed en ontspannen.

In de avond zijn we wezen eten bij de Sindu Nightmarket. Allemaal eetstalletjes op een pleintje, en dat was vlak bij onze accommodatie. We zijn dr.Carbaat tegengekomen vandaag, neuroloog in ruste van het Albert Schweitzer ziekenhuis. Even gezellig gekletst. Hij komt hier jaarlijks en raadde de nightmarket aan om te gaan eten. Volgens hem krijg je er niks van als je daar op straat eet....en als de dokter het zegt, zal het wel zo zijn!

Dus, wij ook de straat op en super super lekker gegeten. En een volledige maaltijd met drank....nog geen 6 euro....tja, wat kan je daar nou van zeggen.

Laatste nacht nu in Sanur, spannend wat ons morgen weer gaat brengen

Séb, Gert & Suz

Klinkt als weer een zalige dag in het paradijs. Wat bijzonder dat je daar dan Dr Carbaat treft. Gert kent hem ook. Geniet ze dearest. Morgen op naar de bootjes. ?

Mariesja

Ik lig in een deuk: zwembad strand lunch zwembad,een Bodymassage en dan ben je weer geheel ontspannen...hoe ontspannen kan n mens zijn ....heerlijk?????