novyda.reismee.nl

Laatste dag

Vandaag gaan we de reis naar huis weer aanvangen....aan alles komt een einde! De scooter sleutels leveren we in, de koffers staan klaar maar we kunnen gewoon heel de dag op onze kamer blijven....dat is heerlijk.

Lekker naar het zwembad dus. Alleen hangt er 1 wolk....en op onverklaarbare redenen blijft deze wolk pal boven het zwembad hangen. Kijken we richting strand....zon, kijken we richting heuvels....zon, maar bij de pool blijft het voor de komende 2,5 uur gewoon bewolkt. Nu is helemaal niet erg.....de temperatuur is heerlijk en moeten we echt nog bruiner worden?

We lunchen nog bij het hotel en rond 3 uur gaan we lekker douchen en checken vervolgens uit. We wensen het personeel een supermooie opening toe....want het hotel gaat officieel pas open op 5 juni. Wij waren echt de eerste die in de bedden sliepen.

De hoteltaxi brengt ons naar het vliegveld en dat gaat voorspoedig....binnen een klein half uurtje zijn we er.

De vluchten van Singapore Airlines zijn beide op tijd. Van Denpasar naar Singapore is het 2h40 vliegen, van Singapore naar Amsterdam 12h45....pfffff, dat is best lang. Maar we hebben een rijtje van drie net z’n tweeën en dat geeft absoluut meer (zit)ruimte. Het eten is goed, je kan tussendoor ook nog van alles krijgen, en ze hebben een groot scherm voor de films.....heb er 3 gekeken en m’n 8ste boek uitgelezen tijdens de vlucht. Om 9.45 waren we thuis.

Samenvattend, Bali is geweldig en we gaan zeker terug! Zoals we het hebben gedaan....5 verschillende locaties is absoluut leuk. Elke keer weer spannend waar je nu weer terecht komt. En met het drukke verkeer op Bali is het aan te bevelen om niet te lang in de auto te hoeven zitten....dus je kan beter op verschillende plaatsen een uitval basis hebben en van daaruit met de scooter erop uit trekken.

Het weer was prima. Iedere dag zonnig weer, ook wel wat bewolkte dagen gehad maar dat is ook wel lekker.

Iedereen bedankt voor het lezen van de verhalen en de reacties.

Sampan ketemu

Suz

Heerlijk lieve schatten. Was echt weer even terug op dat betoverende eiland. Neem er mijn grote liefde graag eens mee heen. (En dat zeg ik zonder ook maar iemand tekort te willen doen, want vele mooie diepe herinneringen). Blij dat jullie er weer zijn. ❤️❤️❤️